bursa kadın doğum
AnasayfaHakkımızdaHaberlerBebeklerimizİletişimBize Yazın !
Kategoriler Kategoriler

Bizi Arayın !

Hava Durumu Hava Durumu
ISTANBUL ANKARA BURSA
İSTANBUL ANKARA BURSA

Emzirmek her derde deva

Emzirmek her derde deva

WASHINGTON - ABD'nin Pittsburg Üniversitesinden Dr. Eleanor Bimla Schwartz ve ekibinin menopoza girmiş 139 bin 681 kadını kapsayan araştırması, bebeğini en az bir ay emzirmiş katılımcıların tansiyonu ve kolesterol seviyesinin daha düşük olduğunu, bu kişilerde şeker hastalığı ve kalp krizi belirtilerine daha az rastlandığını gösterdi.

"Obstetrics and Gynecology" dergisinde yayımlanan araştırmada, bir yıldan fazla emziren kadınlarda ise kalp krizi ve kalp-damar hastalıklarına yakalanma riskinin yüzde 10 oranında düştüğü görüldü.

"Anne bebeğini ne kadar fazla emzirirse, kendisi ve çocuğu için o kadar faydalı" diyen Dr. Schwartz, kadınlar için emzirmenin yararlı etkilerinin uzun süreli olduğunu vurgulayarak, kadınlarda birinci sıradaki ölümlerin kalp-damar hastalıklarından kaynaklandığına dikkati çekti. AA

Kaynak: ntvmsnbc.com

Dr. Nuray KİTAPÇIOĞLU'ndan muayene randevusu almak için lütfen tıklayınız...

« Geri

Doktora Sorun ! Doktora Sorun   Doktora e-posta yazın ! Tavsiye Et  Yazdır Yazdır

Okunma sayısı Okunma Sayısı: 262     Son güncelleme Son Güncelleme: 29.05.2009